Het team

Ouwejan Frank

Frank de Bruijn (Eigenaar)

Ik ben Frank de Bruijn, ooit begonnen met F. De Bruijn bestratingen in 2000. Ik kocht een bus, gereedschap en ging aan de gang. Al heel snel werd ik door allerlei bedrijven benaderd en groeide het al snel uit naar een stratenmakersbedrijf met 20 tot 30 koppels. In 2006 kwam Ouwejan in beeld en eind 2006 Ouwejan gekocht, waardoor we in 2007 F. de Bruijn Bestrating BV en Ouwejan BV hadden. Tevens liepen er inmiddels tussen de 70 en 90 koppels. In 2008 hebben we de werkmaatschappijen samengevoegd en kwam de naam Ouwejan en F. de Bruijn Infra BV tot stand. In 2015 zijn we benaderd door de Gemeente Amsterdam om mee te denken om een contract op de markt te zetten voor een sorteerlijn voor gebruikte bestratingsmaterialen. Dit resulteerde dat we in 2017 een sorteerlijn hebben bedacht en uitgewerkt en kwam er een contract op de markt voor deze werkzaamheden en dit hebben we aangenomen. Zodoende hebben we in januari 2018 een complete sorteerlijn geplaatst in Amsterdam, waar we 5 jaar lang gedraaid hebben. Door de tijd kregen we steeds meer vraag om gebruikte bestratingsmaterialen op te kopen en aan te bieden, daardoor gingen we steeds meer gebruikte bestrating inkopen en verkopen. Dit groeide in januari 2020 uit tot de BV gebruikte bestrating.com, waar we tot op heden een enorme groei doormaken. We zijn momenteel lekker druk bezig met het ontwikkelen van een nieuwe stenen sorteerlijn, waar heel veel vraag naar is. Ik ben erg trots op mijn bedrijf en hoop dit nog jaren te kunnen continueren.

Koen Wolleswinkel (Manager)

Ik ben Koen Wolleswinkel, werkzaam bij Ouwejan & F. de Bruijn Infra BV sinds 2007. Mijn belangrijkste taak is om iedereen aan de gang te houden. Op dit moment praat je dan over ongeveer 80 mensen. Dit jaar (2024) willen we doorgroeien richting de 100 mensen.Dat houdt in dat er veel werk moet worden aangenomen. Goede contacten zijn daarbij erg belangrijk, daarom heb ik veel contact met onze opdrachtgevers. Zowel in de fase voordat we een werk gegund krijgen als ook vanaf het moment dat we opdracht krijgen om een project te gaan maken. We proberen als bedrijf klanten te ontzorgen, afspraken na te komen en kwaliteit te leveren. Gelet op de voorraad werk (gegunde projecten en regiewerk) lijkt dat goed te lukken. De “gunfactor” speelt samen met betrouwbaarheid/kwaliteit een belangrijke rol. Intern probeer ik de uitvoering, werkvoorbereiding, planning en administratie zodanig aan te sturen dat iedereen zich op z’n gemak voelt. Dat de kaders waarbinnen we werken duidelijk zijn en dat we volgens bepaalde processen werken. Daar hebben we de laatste jaren veel energie in gestoken en dat werpt nu zijn vruchten ook af. De organisatie staat! En daar voelt iedereen zich wel bij. Vanuit de planning, die ik sinds mei 2023 ook zelf doe, heb ik veel contact met onze onderaannemers en uiteraard ons eigen personeel buiten. Ik spreek dus elke dag heel veel mensen uit allerlei geledingen en dat is erg leuk. Al met al een afwisselende drukke baan bij een mooi bedrijf!

Ouwejan Marjon

Marjon (KAM-coördinator & managementassistente)

Ik ben Marjon Pels-Hemmer ik ben sinds 2018 werkzaam bij Ouwejan & F. de Bruijn Infra. De eerste jaren werkzaam als medewerker bedrijfsbureau en planner en sinds 2022 als management assistent en KAM Coördinator. Mijn werkzaamheden bestaan uit vele diverse taken zoals: bijwonen / notuleren van diverse vergaderingen, werkzaamheden t.b.v. ISO/ VCA / CO 2 en de Veiligheidsladder, kleding en PBM’s verzorgen, contactpersoon arbodienst, verzekeringen, veiligheidskundige, vertrouwenspersoon en vele algemene zaken regelen. Sinds januari 2020 ook werkzaam voor Gebruiktebestrating.com, hier hou ik mij bezig met de verkoop van gebruikte bestrating zowel aan bedrijven als particulieren, offertes maken, advertenties plaatsen, webshop up to date houden, planning transport stenentrailer/kieper, voorraadbeheer, facturatie.

Ouwejan Rick

Rick (Account Manager)

Ik ben 1 september 2023 begonnen bij Ouwejan & F. de Bruijn BV in de functie van inkoper/verkoper. Ik houd mij bezig met de in en verkoop van gebruikte en b-keuze bestratingsmaterialen en tevens ook nieuwe materialen. Het leukste aan mijn functie vind ik de vrijheid en flexibiliteit die ik krijg; ik ben deels onderweg en deels op kantoor. Het contact met de infra klanten en particulieren vind ik erg leuk. Bestratingsmaterialen hebben dan ook echt mijn interesse!

Ouwejan Robin

Robin (Administratief Medewerker)

Mijn naam is Robin Overbeek en ik ben sinds 2008 in dienst bij Ouwejan & F. de Bruijn BV in de functie van administratief medewerker. Ik houd me onder andere bezig met facturen boeken, verkoopfacturen maken, betalingsverkeer, urenbrieven van eigen personeel verwerken en de project controles. Ik werk veel samen met mijn collega Yvonne.

Ouwejan Yvonne

Yvonne (project begeleidster)

Sinds juni 2023 ben ik in dienst bij Ouwejan & F. de Bruijn Infra BV in de functie van project begeleidster. Ik houd mij onder andere bezig met het verzamelen van de uren van onderaannemers, het regiewerk en daar de bonnen voor uit te schrijven en vervolgens de afrekenstaten in te dienen bij de opdrachtgevers. Mijn collega Robin van de administratie pakt dit weer verder op en verstuurt de facturen naar de opdrachtgevers.

Ouwejan Arno

Arno (Uitvoerder)

Ik ben begonnen bij Ouwejan & F. de Bruijn infra BV in juni 2007 in de functie van monteur werkplaats en later in 2009 doorgegroeid naar uitvoerder. Vanaf 2015 heb ik er ook een stuk planning bij gepakt. Momenteel begeleid ik hoofdzakelijk de projecten in de Gemeente Woerden. Vanuit de gemeente komen er deelopdrachten binnen en die voeren wij uit. Het leukste in mijn baan vind ik de afwisseling tussen binnen en buiten en de contacten met opdrachtgevers en onderaannemers.

Ouwejan Fred

Fred (Uitvoerder)

 

Ouwejan Zekeriya

Zekeriya (Werkvoorbereider)

Ik ben Zekeriya Ülgen, geboren in Elazığ, Turkije en woonachting in Den Haag. Na mijn schooltijd in 2020 startte ik bij een ander bouwbedrijf als werkvoorbereider. Daarna heb ik in 2021 als assistent uitvoerder hier bij Ouwejan & F. de Bruijn Infra B.V. gewerkt. In 2022 ben ik door in dienst gekomen als werkvoorbereider/uitvoerder. Een bouwproject wordt alleen een succes als iedereen goed met elkaar samenwerkt. Dat geldt voor alle fases in het bouwproces: het ontwerp, de voorbereiding, de uitvoering en het beheer en onderhoud. Goed luisteren, informatie delen en samen naar oplossingen zoeken.

Ouwejan Sjaak

Sjaak (chef werkplaats)

 

Wil jij ons team komen versterken? Dan ben je altijd welkom voor een bakje koffie bij ons op de zaak.

Bel mij via: 06-40561787.

Marloes van der Veen Vorstenbosch

Marloes van der Veen